Kategorije člankov

MOJ NAKUPOVALNI LISTEK

Najcena Android App

Ugodnosti & akcije zmeraj z mano!

Cene in akcije zmeraj s seboj! Naloži in preizkusi Android aplikacijo brezplačno.

7 koristnih nasvetov za nakupovanje

 

Najcena - Vaš nakupovalni vodnik vam danes prinaša 7 nasvetov za nakupovanje prehrambenih in gospodinjskih izdelkov. Nasveti niso povzeti iz drugih medijev temveč so plod izkušenj in lastnih raziskav osebja spletnega portala www.najcena.si

 

 

1. pravilo: Kupujte blago, ki je v akcijski ponudbi

 

Akcije trgovcev so namenjene temu, da vas pritegnejo v trgovino. Akcijski izdelki so običajno magnet, ki pritegne pozornost kupca . Seveda je pri tem potrebno paziti na več stvari :
-Priporočamo, da se vedno ozirate na spodnjo znižano ceno in naj vas ne premami odstotek popusta ne glede na to, kako visok je.  Pomembno je samo kolikšna  je končna znižana cena.

- Četudi je izdelek  videti ugoden, preverite ob nakupu koliko je cena na kg ali na liter izdelka in jo primerjajte s podobnimi izdelki na policah trgovine, morda se bo izkazalo, da je kljub znižanju izdelek  dražji  in manj ugoden kot je videti na prvi pogled. Najcena spremlja za vas akcijske ponudbe 7 največjih živilskih trgovcev, preglejte cene in si natisnite nakupovalni listek, da dobite vpogled v aktualno ponudbo.

 

 

2. pravilo:  Kupujte na zalogo kadar se vam splača

 

Ugotovili ste, da je cena izdelka , ki ga redno uporabljate v gospodinjstvu  zares ugodna in da  se vam splača kupiti večjo količino izdelka. To pride v poštev predvsem  pri konzervirani hrani, trajnemu mleku, pijačah, testeninah,  kozmetiki  itd.  Pri nakupu ocenite ali imate doma dovolj prostora za primerno skladiščenje, npr.  jedilno olje zahteva za skladiščenje temen in nekoliko hladnejši prostor drugače hitro postane žarko. Pri nakupu bodite pozorni na rok veljavnosti  izdelka , če kupite preveč,  vam ga morda ne bo uspelo porabiti in prej ugoden nakup to ne bo več!

 


3. pravilo:  Izkoristite vse klubske ugodnosti in kupone


Obnašajte se racionalno. Včlanite se v klube trgovcev, kartico  npr. od TUŠ-A  ali E-LECLERC-a dobite v nekaj minutah. Če pri izpolnjevanju pristopne izjave ne boste odkljukali,  da želite SMS obveščanja ali podobno vam ne bodo pošiljali oglasnih sporočil. Prednosti? Kupovali boste določene artikle po klubskih cenah, dobivali dobroimetje na kartice itd. Režite kupone za popuste iz dnevnih časopisov in katalogov! Naj vam ne bo nerodno! Natisnili so jih za vas! Če ste upokojenec spremljajte na kateri dan imate pri določenem trgovcu popust.

 


4. pravilo: Razpored izdelkov v trgovinah


Verjetno imamo vsi izkušnje s tem, kako je včasih v trgovinah z vozičkom težko zapeljati mimo  »otokov« blaga, ki jih še včeraj ni bilo. Gre za izdelke, ki so v interesu  trgovca da se »porinejo« naprej,  da se pospeši prodaja. Lahko gre za nove izdelke, promocijo, akcijo ali pa nič od tega.  Obnašajte se racionalno, preverite ceno na liter, na kilogram, na kos in dobili boste prvi vtis ali je ugodno ali ne. Če gre za nov izdelek , ki ga cenovno ne morete opredeliti v smislu ali je poceni ali drag za vas, stopite do police, kjer so primerljivi izdelki , tisti, ki ste jih že kupovali in jih primerjate po lastnostih, cenovno in seveda pozor na ceno na kg, liter ali kos! Isti postopek velja za izdelke, ki so postavljeni  »frontalno« na gondole in so običajno vidno zelo dobro označeni in kar sami od sebe vabijo k nakupu.  Najbolj prodajani izdelki, pa tudi najdražji se vam ponujajo na policah v višini oči, pogled više ali nižje pa vam lahko odkrije izdelek , ki je cenejši  ali pri katerem za isto ceno dobite  primerljivo kvaliteto in večjo količino za isti denar!

 


5.pravilo:  Kupovati večja ali manjša pakiranja?


Običajno je, da so pakiranja označena kot 2+1 gratis, XXL pakiranje itd ugodnejša,  gledano v razmerju cena na količino, kot če bi kupovali posamezne kose. Kljub temu si vzemite  čas in poglejte na listku s ceno  kolikšna je cena na kilogram, liter, kos! Postavite si vprašanje, če ste kljub ugodnemu nakupu spodobni to količino uporabiti v roku trajanja izdelka? Pozornost priporočamo tudi pri nakupu  istega izdelka ,ki je npr.v  pakiranjih različne teže ali  volumna itd. Običajno cena sledi pravilu , da so manjša pakiranja dražja preračunano na kg , liter, kos, ni pa to nujno! Primer: Če 1 kilogram pakiranega sira stane 8 € in isti sir v pakiranju 250g stane 3€ , preračunano 12€/kg, in kupujemo prav ta sir je dobro vedeti koliko ga pojemo v določenem času, drugače nakup hitro postane neugoden! Ali pa primer za moko. Kupiti 5kg moke v akciji za 2.5€, kar je 0.5€/kg  ali 1 kg za 0.8€? Pri tem pa vemo, da moko redko uporabljamo, molji pa tako hitro pridejo tudi v našo shrambo.  Torej tudi cena ni vedno merilo in  premislimo preden damo izdelek v voziček. Na koncu koncev je za vsakogar zelo  neprijeten občutek metati hrano v smeti, s hrano roma v smeti tudi naš denar! O lakoti ponekod na svetu pa tukaj ne bomo govorili.

 


6. pravilo:  Trgovske znamke , se splača!


Veliki trgovci uvajajo svoje blagovne znamke predvsem zato, ker potrebujejo cenovno alternativo obstoječim izdelkom tradicionalnih blagovnih znamk. Pri teh izdelkih lahko svobodno oblikujejo ceno in konkurirajo ostalim ponudnikom na tržišču. Običajno so ti izdelki cenejši , ker so v preprostejši embalaži, izdelujejo jih pa različni proizvajalci, med njimi pogosto tudi priznani slovenski in tuji proizvajalci. Načina kako ugotoviti kakovost izdelka in ali nam izdelek odgovarja sta predvsem dva. Informiranje (priporočila prijateljev, pogled na spletne forume ipd.) ali nakup. Kupimo določen izdelek v manjši količini in ga preizkusimo. Če smo zadovoljni z okusom, efektom, vonjem in dekleracijo ni razloga, da ga ne bi kupovali naprej. Morda bomo ugotovili, da so določene kumarice  po teži, okusu, pakiranju identične izdelku, ki ga dobro poznamo, samo nalepka je drugačna, cena pa nižja!? Najcena za slovenski trg napoveduje porast dela trgovskih znamk v skupni prodaji  in nadaljni dvig kvalitete teh izdelkov.

 

 

7. pravilo:  Nakupovalna košarica ali voziček?


Pred vstopom v trgovino je dobro vedeti koliko približno bomo kupovali. Glede na to vzamemo košarico ali nakupovalni voziček. Psihologija povprečnega potrošnika  je takšna , da če ne najde primernega izdelka in potiska pred sabo skoraj prazen voziček bo vanj  dal izdelek , ki ga verjetno ne potrebuje, da bo voziček poln in da mu ne bo » nerodno«. Torej za manjše nakupe ne preveč težkih izdelkov raje uporabimo košarico.

 


Zaključek


Trgovina z živili in gospodinjskimi pripomočki je v Sloveniji na visokem organizacijskem in ponudbenem nivoju. Potrošnik ima na voljo zastonj parkirišča, vrhunsko urejene prodajne površine  širok nabor izdelkov tako po cenovnem razponu kot po globini asortimenta.  Potrošnik, ki se obnaša racionalno, spremlja cene , akcije, se poslužuje informacij povezanih z izdelki, uporablja kartice ugodnosti in je pri  samem nakupu osredotočen, dobi za svoj denar največ, kolikor je v danem trenutku možno. Denar pa je v današnjem svetu ponovno redka dobrina!

 

Vaša Najcena